MGI’dan Verve Group, Kuzey Amerika’daki mobil reklam payını %28’e çıkardı
Media and Games Invest SE (NASDAQ:M8G), son güncellemeyle karşılaştırıldığında Kuzey Amerika taşınabilir uygulama içi reklamcılık segmentinde pazar payında önemli bir artış kaydetti. MGI’nin yazılım platformu Verve Group, Pixalate’in 2023’ün 3. çeyreği güncellemesinde bildirildiği üzere iOS uygulamalarının taşınabilir uygulama içi reklamcılık pazar payını %13’ten %28’e çıkardı. Burası Verve Group’un Google’ı (NASDAQ: Google) Play Store’daki hakimiyetini üst üste üçüncü çeyreğe taşıdığını gösteriyor.
Şirket bu büyümeyi inovasyon, küresel erişim, önde gelen taşınabilir yayıncılarla güçlü ortaklıklar ve şeffaflık ve performansa olan bağlılığın birleşimine bağlıyor. MGI CEO’su Remco Westermann, bu faktörlerin şirketin başarısının ardındaki temel itici güçler olduğunu özellikle vurguladı.
Verve Group hem Google’ı hem de Apple’ı yönetiyor (NASDAQ: AAPL ), App Store’larda lider mobil SSP (reklam tedarik tarafı platformu) konumunu sağlamlaştırdı. Şirket, 2023 yılı boyunca Google Play Store’daki taşınabilir SSP’ler arasındaki hakimiyetini sürdürdü.
MGI, küresel reklamveren talebini yayıncı reklam arzıyla eşleştiren kârlı bir reklam yazılımı platformu işletmektedir. Şirket, oyunlarından elde edilen birinci taraf verilerini kullanarak sonuçları iyileştiriyor ve programatik reklamcılık için kapsamlı bir çözüm sunarak medyada devrim yaratmaya kararlı.
Bu büyümenin duyurusu Media and Games Invest SE tarafından bugün 11:40 CET/CEST’te yapıldı. Duyuru içeriğinden yalnızca ihraççı sorumludur.
Bu makale yapay zeka yardımıyla oluşturulmuş, bir editör tarafından çevrilmiş ve incelenmiştir. Daha fazla bilgi için Şartlar ve Koşullarımıza bakın.